Ons team

27 enthousiaste medewerkers!

LiveRental is vóór alles een dynamisch en enthousiast team in de evenementensector.  Onze 27 medewerkers zijn ingedeeld in drie grote groepen: Advies, Techniek en Support. Allemaal doen ze hun uiterste best om elk van onze cliënten eersteklas service te bieden overeenkomstig de termijnen en vereisten.  Onze teams en de organisatie van onze onderneming is als volgt ingedeeld:

Team Advies en Verkoop

Onze managers begeleiden je bij elk onderdeel van jouw project

Zij zijn de stem en het gezicht van LiveRental! Gedurende de hele periode dat je met onze onderneming samenwerkt, kun je rekenen op onze managers die fungeren als jouw persoonlijke contact. Ze zijn belast met advisering, opstellen van kostenramingen, projectmanagement, toezicht op de configuratie en bestelling en afhandeling van after-salesvragen. Ze kunnen al je vragen beantwoorden en vragen indien nodig onze technisch medewerkers of het supportteam om de benodigde expertise. Ons accountmanager-team is jong, dynamisch en gemotiveerd. Vertrouw ze dus gerust je vragen, twijfels en verwachtingen toe, ze zetten zich absoluut 100% voor je in!

Team Techniek en Productie

Specialisten in informatica en verhuur

Onze activiteiten als verhuurder van informatica zijn uniek, ons technisch team is dat dus ook! Het is belast met configuratie en voorbereiding van bestellingen, retourmanagement en montage en verpakking. Ze organiseren elke dag opnieuw de voorbereiding van tientallen bestellingen op maat binnen heel korte termijnen. Onze IT-technici zijn specialisten in iOS, Android en Windows en zorgen voor programmering van de verhuurde tablets of computers volgens de door onze cliënten gevraagde configuratie. Ons retourteam controleert elke dag het teruggezonden huurmateriaal om te zorgen voor zo snel mogelijke reparatie en service. Onze onderhoudstechnicus repareert en onderhoudt beschadigde of defecte tablets en onze verpakkingsmedewerkers beschermen je apparaten zorgvuldig voor transport.

Team Support

Administratie, Logistiek & Inkoop

Ons derde team, dat wordt samengevat onder de noemer support, geeft onze cliënten en alle medewerkers efficiënte ondersteuning voor een in alle opzichten uitstekende samenwerking. Onze manager logistiek organiseert ons handelsverkeer en inklaring overal in Europa en onze projectmanagers zijn belast met het management van grote evenementen en de coördinatie van de teams bij deze grote projecten. Onze administratieve afdeling houdt zich bezig met facturering, boeking van betalingen en follow-up van contracten. Onze technische support zorgt voor efficiënte reacties op problemen bij gebruik, met compatibiliteit of connectiviteit. Dit geheel van deskundigheid stelt ons in staat te zorgen voor complete dienstverlening met een hoog niveau van betrouwbaarheid. Om het even de grootte van jouw evenement of het soort, je kunt LiveRental vragen om een interne technicus voor installatie, reparatie, montage of demontage van het gehuurde materiaal. Deze service tegen betaling kan helemaal aangepast worden aan grote evenementen of gebruikers die zonder hulp niet weten hoe ze het materiaal moeten installeren of laten functioneren. Deze flexibele en multifunctionele teams zijn gewend aan grote evenementen en beschikken over alle tools die nodig zijn om ter plaatse maatregelen te nemen. Ten slotte kun je voor de meest kwetsbare toepassingen aan jouw manager vragen om permanente ondersteuning ter plaatse van een onderhoudstechnicus, die kan ingrijpen in geval van storing.

Buintendienst

Levering, retouren, montage, demontage, assistentie

Ongeacht de grootte van uw evenement of de aard ervan, kunt u bij Liverental een beroep doen op de interne technieker voor de installatie, de montage of de demontage van het gehuurde materiaal. Deze factureerbare dienst kan volledig aangepast worden aan grote evenementen of wanneer de gebruikers niet zeker weten hoe ze het materiaal zonder hulp moeten installeren of laten functioneren. Dit flexibele, polyvalente team is gewend om te werken op grote evenementen en beschikt over alle apparatuur die nodig is om de klus te klaren. Tot slot kun je voor de meest gevoelige toepassingen je projectmanager vragen om een onderhoudstechnicus voor permanente ondersteuning ter plaatse in geval van een defect.